Thursday, June 16, 2011

sapo kato?

hah. sapo kato ore chubby tembam tok comei? tokleh nk gojes gojes? tokleh nk pesyen pesyen?
eleh.. jeles lettew..
tapi kalu tok keno gayo, buruk jugok nengok ye dak?

but as a kind-of-chubby person (ehem ehem) i am very stunned when looking at those 'chubbies'.
comel kan?err...mereka la comel.
they are so confident facing with peoples out there, doing what they love, despite of their size.
see, size really doesn't matter.

ape ke hei kecek ore putih plok.pffttt...!

mari sini nk kosi sikit. sikiit jah la(hehehe). 
gamba gamba individu hk wat saya rasa nk jadi macam mereka!
maksud saya, berjaya dengan sangat sukses dalam apa yang mereka minat.
kalau saya, saya minat stalk orang. mungkin saya juga akan berjaya dengan sangat cemerlang dalam bidang tersebut.
tak mustahil bukan?
hehehehehe




adele. beliau ialah seorang penyanyi yang pemes loni nge lagu 'rolling in the deep'




 uih.....soro dio srunuk tau. kalu tok cayo bleh gi dengar sini.
sedak dih?

"i menang gremi award tau. ah, suke suke"



see??? isn't she is soooo gojes?
ahh... my heart melt... *dah gaya jantan ni knape*


ha ni sore lagi chubby comel gojes geram nk cubit cubit pipi!
ye ye...ni la anok TPM kito. najwa mahiadin.


Allah...tak kenal? yang pemes ngan lagu senyum tu hape.
suara bes kan? tapi tak tau la nape dia x komersialize(betoi ko saloh caro apo)kan nmo daddy dia sangat.


eh, saya suka la cantik cantik ni!



sebenanya ada lagi few people yang chubby dan bes untuk disenaraikan namun saya sudah malas mahu google kan imej imej mereka. taip pn asik nak typo kejap kejap backspace nampak sangat dah kena brenti skarang.
pada mata saya la, beberapa insan lain yg comel untuk dilihat ialah:

sean kingston(pemes ngan lagu beautiful girl)

afdlin shauki(sapo tok kenal dio ni bulih gi tuka kerakyatan congo)

dottie(babe ni serius comel yang blakon jadi putri jun jun atun lam drama ahmad albob yang punya)aish..yang ni xleh resist. saya kena cari jugak gambar.kejak ye.
ha nih...
comei kan?comei kan?hehehehee...
yang pakai baju pink tu comei. yang muka macam sudu tak siap tu bolehlah diabaikan.





1 comment: